Dag5: Regenachtige rustdag

16 september 2017 - Panaji, India

Vanmorgen beiden wakker geworden met een zwaar gevoel in de benen. Het gereis en gewandel in de stad heeft er toch aardig ingehakt. Het weer was hollands (hele dag grijze lucht en regen) maar dan wel dik 30 graden met een luchtvochtigheid van 98%!! Besloten om het rustig aan te doen vandaag en onze batterij even op te laden. Na het ontbijt hebben we ons teruggetrokken op de hotelkamer om nog even wat te slapen, een puzzeltje te maken en een filmpje te kijken. Constant met het geluid van de hoosbuien op de achtergrond. En als je denkt dat het in Nederland hard kan regenen, dan ben je nog nooit in India geweest. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om met het thuisfront te skypen. Zo kon Steve Irwin zijn vader live feliciteren😇. Smiddags begonnen we toch wel honger te krijgen, dus onder de douche en de straat op. Panaji leent zich niet om lekker uit eten te gaan dus wederom onze maag vullen met streetfood. Dachten even een dikke pizza te bestellen, maar soms kun je je beter niet te veel op iets verheugen🙈. Op de terugweg nog snel een vegaburger naar binnen gewerkt. Omdat het feesten gisteravond niet is gelukt zijn we nu aan het uitzoeken of er wat gezelligheid te vinden is op deze zaterdagavond.

1. Gea Donker:
    17 september 2017
    Leuk om jullie zo te volgen jongens. Nog een super mooie tijd daar.